Električni viličarji je narejen tako, da deluje na električni pogon ter potrebuje kabel, ki mu žal omejuje delovno območje. Vseeno pa je izredno uporaben v manjših prostorih, kjer nimamo velikih razdalj. Ko delavec naloži tovor na viličar mora poskrbeti, da je ta nameščen točno tam, kjer je določeno. V kolikor je breme preveč blizu konic, se lahko zgodi, da ga delavec med transportom izgubi. To pa je izjemno nevarno, saj lahko koga pri tem poškoduje, poleg tega pa tudi uniči dragoceni tovor, ki ga prenaša.
Električni viličarji morajo biti torej izjemno pazljivo rabljeni. Nepravilna raba vilic lahko vodi tudi do zloma le-teh. Nikakor ne smemo na zadnji del viličarja nameščati dodane uteži, saj je to početje iz več razlogov izredno nevarno.
Električni viličarji si lahko naložijo le toliko bremena, da delavcu ne bo zastiralo pogleda na pot. V kolikor se zgodi, da moramo prenesti višji tovor, si moramo zagotoviti pomoč dodatnega delavca, ki bo skozi celotno pot usmerjal voznika in tako preprečil nastanek nesreče.
Indos viličar na akumulatorski pogon
Indos viličar je bil včasih izredno pogost viličar. Dandanes pa lahko v delavnicah ter v skladiščih najdemo tudi viličarje ostalih blagovnih znam, ki so preplavile evropski trg. Pri uporabi viličarja moramo zelo dosledno upoštevati vsa pravila, ki so določena za varno rabo. Nikakor si ne smemo privoščiti, da bi dvigovali tovor, ki je težji od same nosilnosti viličarja, ker s tem lahko povzročimo nesrečo. Izredno nevarno je tudi dvigovati tovor, ki ni pravilno nameščen na paleti, saj ravno tako lahko pride do nezgode.
Indos viličar ne sme nikoli sunkovito in hitro zavirati, zlasti če ima naložen tovor. Nikoli si ne smemo dovoliti, da bi z viličarjem prevažali ljudi ali pa se zadrževali pod vilicami viličarja, ne glede na to ali ima na vilicah tovor ali ne.