Promocije izvajamo ob različnih priložnostih, posebej učinkovite so ob kakšnih dogodkih, ki združujejo našo ciljno publiko. Ravno za takšne priložnosti je treba pripraviti prilagojen promocijski material, ki bo lahko kar najbolj učinkovit. Imamo veliko priložnost, a moramo jo znati izkoristiti – veliko vlogo pri tem imajo pogosto prav promocijski izdelki, ki služijo kot poglavitno sredstvo za prenašanje promocijskih sporočil. Če znamo ta potencial izkoristiti, se lahko nadejamo odličnega učinka.
Prva naloga bo ta, da se posvetimo načrtovanju promocijske akcije, izberemo pa seveda tudi promocijske izdelke, ki nam bodo pri tem pomagali. Če se osredotočamo na kakšen specifičen dogodek, se lahko z izbiro izdelkov zelo dobro prilagodimo tej priložnosti za kar najboljši učinek.
Promocijski izdelki za sejme in podobne dogodke
Velik potencial ima promocijski material pri sejmih, konferencah in podobnih dogodkih, ki združujejo našo ciljno publiko na enem mestu. Uporabiti moramo ustrezne izdelke, ki bodo izstopali pri takšnem dogodku.
Zelo priljubljeno izbiro predstavljajo ovratni trakovi, ki so nadvse posrečeni za takšno situacijo. Njihova glavna prednost je seveda ta, da so ob takšnih dogodkih zelo uporabni – običajno se ovratni trakovi kombinirajo tudi z identifikacijsko izkaznico ali kakšnim drugim pomembnim dodatkom, tako da bodo tudi dejansko v uporabi. Seveda je vse odvisno od tega, za kakšno priložnost gre, ponekod so ovratni trakovi povsem nepogrešljivi, včasih pa jih niti ne potrebujemo.
Jasno se ovratni trakovi najbolje obnesejo tam, kjer jih bodo udeleženci dogodka dejansko potrebovali. A to ne pomeni, da nimajo dobrega promocijskega potenciala tudi v drugih situacijah. Gre za vsestransko uporaben izdelek, ki ga lahko tudi na druge načine izkoristimo za promocijo. Enako velja za drug promocijski material, ki ga lahko izberemo za kakšne posebne priložnosti. Pomembno je predvsem to, da dobro premislimo o specifikah situacije in odkrijemo priložnosti, ki imajo največji potencial za promocijo.