Vodenje podjetja je lahko zahtevno, v vsakem primeru pa bo polno pomembnih odločitev. Še posebej ključne so poslovne odločitve za tista podjetja, ki zaidejo v slepo ulico. Včasih se zgodi, da smo postavljeni pred odločitev za eno ali drugo možnost, nobena med njima pa ni posebej privlačna. V takšnih in drugačnih primerih ni univerzalnih rešitev, treba bo natančno preučiti situacijo in sprejeti najboljšo možno odločitev na podlagi razpoložljivih podatkov.
Pogosto je najboljša rešitev prestrukturiranje, ki omogoča nadaljevanje poslovanja ali pa preusmeritev v kakšno drugo dejavnost. To je rešitev za tista podjetja, ki imajo neizkoriščen potencial in se v trenutnem stanju ne znajdejo najbolje. Prav tako je lahko prestrukturiranje tudi zadnja rešilna bilka za podjetje, ki nima več možnosti za uspeh v svoji panogi. Postopek lahko vključuje različne ukrepe, ki so morda celo minimalni, lahko pa zelo veliki. Včasih je možno že z manjšimi prilagoditvami doseči odlične rezultate, včasih pa mora biti prestrukturiranje celovito. V vsakem primeru moramo dobro premisliti o tem, kakšne bodo posledice načrtovanih sprememb – ni nujno, da vsaka sprememba vodi do boljšega učinka.
Morda bo smiselna rešitev prodaja podjetja. Ta pride v poštev v različnih situacijah, še zdaleč ne le za podjetja, ki se znajdejo v težavah. Pravzaprav je prodaja podjetja veliko bolj privlačna za tiste, ki poslujejo uspešno, saj je možno v tem primeru družbo bistveno bolje unovčiti. A tudi v drugih situacijah je lahko prodaja dobra rešitev, še posebej če imamo med zainteresiranimi kupci podjetja, ki lahko uspešno prevzamejo in nadaljujejo poslovanje. Spet pridejo v poštev različne okoliščine, ki odločajo o tem, ali bo prodaja podjetja res priporočljiv ukrep ali ne. Treba je pomisliti na mnoge dejavnike, upoštevati pa moramo tudi vrednost podjetja. Gre za rešitev, ki zahteva veliko premisleka in časa ter kar nekaj truda s strani vseh vpletenih.