Morda se upravljanje odnosov s strankami zdi kot opravilo, ki je omejeno le na večje korporacije, ki imajo za to praviloma tudi točno določen kader. A v resnici gre lahko le za poznavanje strank, kar je odlična priložnost za uspešno poslovanje prav vsakega podjetja. Tak pristop do svojih strank namreč odpira mnoge priložnosti, ki jih je pametno izkoristiti. Čisto možno je, da je ravno to ključ do poslovne rasti in novih prodajnih uspehov!
Vse je seveda odvisno od tega, katere podatke imamo na voljo in kako jih znamo uporabiti. V poštev pride razna poslovna inteligenca, ki jo v veliki meri zbiramo že v rednem poteku poslovanja, lahko pa se lotimo tudi posebnih kampanj, skozi katere pridobimo še dodatne uporabne informacije. Upravljanje odnosov s strankami lahko na primer obsega različne vrste marketinga, običajno kar direktno trženje ali pa obveščanje preko e-pošte, kar sodi med osnovne ukrepe med vsemi možnostmi. Če se lahko delu nekoliko pozorneje posvetimo, pa bomo izkoristili pristope, ki se izkažejo še za bistveno bolj učinkovite.
Največ opcij odpira upravljanje odnosov s strankami tistim, ki imajo zadostno zbirko poslovne inteligence. Veliko podatkov se nabere od preteklih kupcev, ki so glavni predmet trženja te vrste. Poslovna inteligenca v tem kontekstu omogoča ohranjanje rednih strank oziroma olajša prepričevanje obstoječih kupcev, da se odločijo za nov nakup. Posebej uspešna pa je lahko kampanja, ki cilja na tiste, ki so se za nakup odločali, a ga na koncu niso izvedli.
Seveda pa upravljanje odnosov s strankami ni nujno izrazito tržno naravnano. Večinoma omogoča zbrana poslovna inteligenca tudi vzpostavljanje drugih stikov, ki morda niti nimajo veliko povezave s poslovnimi cilji. Posebej pride to v poštev v večjih podjetjih, ki imajo pri svojem delovanju še razvejano mrežo drugih ciljev, na drugi strani pa si koristi od dobrih odnosov s svojimi strankami seveda lahko obetajo tudi manjša podjetja.