Učna pomoč pri univerzitetnem študiju

Študijski programi so večinoma zasnovani tako, da študentom ponujajo zanimive in uporabne vsebine, pogosto so tudi v veliki meri prilagodljivi. A vedno se najde tudi kak predmet, ki rad povzroča težave. Še vedno je treba namreč osvojiti nekatera znanja, ki bodo ključnega pomena za nadaljevanje študija, a vsebinsko študentom morda ne ležijo. V tem primeru pride v poštev učna pomoč, opcije pa so lahko precej podobne tistim, ki jih spoznavamo že v osnovni in srednji šoli.

Najbolj očitna možnost so inštrukcije, ki so na voljo tudi študentom. Pravzaprav se ponudba v veliki meri osredotoča na študente, saj je na tem področju veliko vprašanja. Univerzitetni študijski programi veljajo za zahtevnejše, tako pa hitreje pride do težav za tiste, ki se niso pripravljeni povsem posvetiti študiju ali pa zaradi kakšnega drugega razloga ne sledijo študijskim vsebinam. Ne glede na to, kje tičijo razlogi za težave, so lahko inštrukcije odlična rešitev, če seveda izberemo dobrega inštruktorja. Prav tako je končni uspeh odvisen od predmeta, saj nekateri omogočajo zelo uspešno predstavitev na ta način, drugi pač ne. En izmed bolj priljubljenih predmetov je v tem oziru statistika, inštrukcije so pri tej zelo učinkovite in je po njih tudi precej povpraševanja. Zakaj so za predmet statistika inštrukcije lahko tako učinkovite? Predvsem zato, ker gre za mnoge teoretske koncepte, ki jih je možno predstaviti na različne načine in osvetliti z dobrimi primeri iz prakse. Poleg tega pa za študijski predmet statistika inštrukcije pogosto vključujejo tudi nekaj praktičnega dela.

Omenimo še to, da so najbolj pogoste inštrukcije za tiste predmete, ki se radi pojavljajo v različnih študijskih programih. Prav statistika je takšna, saj jo srečujemo na različnih področjih, tako med družboslovnimi kot naravoslovnimi študijskimi programi. Podobno velja za nekatere druge predmete, na katere študentje ob vpisu morda niti ne pomislijo.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *